20.11.2013

Czytam swojemu dziecku.


Mój synek ma niespełna roczek i książeczek jeszcze nie czyta ;) ;) ;)
Czasem siada u mnie na kolankach, czytam je a on przekłada karteczki, oczywiście długo na tych kolankach nie wytrzyma bo zaraz niesie go w "świat". Lubi się nimi bawić i czasem do nich zagląda. 
Staram się mu czytać codziennie i choć czasem sprawia wrażenie niezainteresowanego, to ja wiem że słucha.

Mieszkamy w Anglii wiec nie jest łatwo dostać książeczkę w polskim języku. Dlatego za każdym razem gdy jestem w Polsce zachodzę do księgarni i wybieram książeczki które wydają mi się interesujące. Korzystam też z uprzejmości babci :) Na rynku spotkać można przeróżne książeczki, uczące w interesujący sposób kolorów, liter, cyfrę, dodawania itd.

Czytanie to świetna inwestycja w rozwój dziecka.

 Czytanie dziecku to świetny sposób by rozwijać jego wyobraźnie, ma ogromny wpływ na rozwój mowy, pamięci a także ma korzystny wpływ na jego rozwój psychiczny.

Z powodu naszego miejsca zamieszkania, sama będę uczyć synka Języka Polskiego dlatego też wykorzystuje każdą możliwość i nie mogę się doczekać kiedy znów będę mogła powiększyć biblioteczkę mojego maluszka.











Brak komentarzy:

Prześlij komentarz